youtube en filmmaken (lang verhaal)

Vragen, antwoorden en discussies over software
Plaats reactie
patrol_man
Member
Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 01-10-2009 19:26

youtube en filmmaken (lang verhaal)

Bericht door patrol_man » 19-03-2010 10:17

Hallo,

Ik wil eigenlijk als het kan een video uploaden naar youtube met muziek erin alleen ik weet niet hoe dat moet schaam me er wel een beetje voor want eigenlijk zou ik het wel moeten weten maar ach een forum is er om iemand te helpen dus waarom niet.
Nou het uploaden lukt denk ik wel maar het videotje maken niet ik zou nou ook niet 1,2,3 weten welk programma ik hiervoor zou moeten gebruiken. Mijn pa die doet veel met films en videos enz. hij heeft er ook hele programma's voor maar die zijn mij net iets te duur :P ik wil gewoon een simpel programma waarmee je een videotje kan maken en die laat zien welk nummer je nu draait. Kan dit niet met Windows Moviemaker?
Owja en ik wil als het kan niet een heel nummer draaien maar soort previeuw, dus een deel van het nummer. Want een youtube filimpje mag geloof ik maar 10 min duren. Graag zou ik het antwoord uit de volksmond willen horen dus niet op zo'n blaadje waarop alles staat (dus een heel handboek van 1000000 pagina's waar ik toch niet zoveel van snap)

Hopenlijk kunnen jullie mij hier mee verder helpen ;)

Alvast bedankt :D
Afbeelding

Mart113
(Corrupte) Global Moderator
Berichten: 417
Lid geworden op: 02-02-2010 18:19

Bericht door Mart113 » 19-03-2010 12:20

je kunt gwn bij audio het liedje instellen en dan zet je in het beeld iets dat je wilt
als je geen beeld nodig hebt film je bijv iets wits of zwarts ofzo
kijk maar eens of het lukt, ik denk dat dit met windows movie maker wel zal lukken.
post maar of het gelukt is
ik zou wel niet precies weten hoe je een preview van een liedje maakt, moet je maar ff opzoeken
Afbeelding

Helper
Member
Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 02-08-2009 17:55

Bericht door Helper » 19-03-2010 17:52

Verplaatst ;) naar videobewerking
Afbeelding

Helogat
Administrator
Administrator
Berichten: 3169
Lid geworden op: 31-07-2009 12:08

Bericht door Helogat » 01-07-2010 18:21

Blijkbaar gesloten geweest? heb het topic even heropend :)

(hoe is het met de film?)

Preview van een liedje is gewoon een deel ervan?
daarvoor voeg je het toe aan het audiospoor en dan kun je met de "pijlen" aan de zijkanten de begin en eindtijd wijzigen.

Plaats reactie